石楠的顏色

Goodbye my lover歌詞(簡直哭暈) by James Blunt

Did I disappoint you or let you down?

我曾經讓你失望嗎? 或者,曾讓你放聲哭倒。

Should I be feeling guilty or let the judges frown?

我應該深感罪惡,並接受自我質疑的終生審判嗎?

'Cause I saw the end before we'd begun,

當我們在一起時,我就確定我們遲早會結束。

Yes I saw you were blinded and I knew I had won.

是的,我知道盲目的情感使你愛上我,而我贏得了悲傷的短暫愛情

So I took what's mine by eternal right.

於是我拿走了那些永遠屬於我的

Took your soul out into the night.

帶著妳的靈魂藏進我的永夜裡來

It may be over but it won't stop there,

也許一切都結束了,但不會永遠真正消逝。

I am here for you if you'd only care.

倘若有天妳想起我曾是妳的所有,我會永遠在這裡等妳。

You touched my heart you touched my soul.

妳觸碰我的心,安撫我的靈魂

You changed my life and all my goals.

妳改變了我的生活方式並讓我重新找到了活著的目標

And love is blind and that I knew when,

這一刻,我知道是人們常說的盲目愛情

My heart was blinded by you.

我的心為妳暈眩神迷,無法自己

I've kissed your lips and held your head.

我曾輕托著妳美麗的臉龐,輕輕的吻上妳的雙唇

Shared your dreams and shared your bed.

躺在妳的枕邊聽妳分享著每個夢境

I know you well, I know your smell.

我喜歡有妳在的空氣,我知道妳是這樣完美無瑕。

I've been addicted to you.

我已經完全臣服於妳

 

Goodbye my lover.

再見了我的愛人

Goodbye my friend.

再見了我最好的朋友

You have been the one.

沒有人可以取代妳,

You have been the one for me.

妳已經是我生命中的唯一。

 

I am a dreamer but when I wake,

我是沉溺於夢境的人,但我終究要醒來

You can't break my spirit - it's my dreams you take.

當我醒來時,妳讓我心碎了,毫不留情的挖空了我所有夢想

And as you move on, remember me,

如果妳一定要走,請不要忘記我

Remember us and all we used to be

求妳記得我們,且記得我們曾有的快樂時光。

I've seen you cry, I've seen you smile.

我看過妳嚎啕大哭,看過妳純真的笑顏

I've watched you sleeping for a while.

曾經什麼都不做只看著妳熟睡的臉

I'd be the father of your child.

如果可能,我希望可以成為妳孩子的爸爸

I'd spend a lifetime with you.

如果可能,我願意在妳身上耗盡我生命的每一寸時光

I know your fears and you know mine.

我們都知道彼此最害怕的是什麼,

We've had our doubts but now we're fine,

我們曾經為了小事相互對峙,儘管我們現在都知道彼此是最好的

And I love you, I swear that's true.

我只想告訴妳,我愛妳,千真萬確。

I cannot live without you.

沒有了妳以後我不再真正的活過。


And I still hold your hand in mine.

我緊緊的牽著妳的手,

In mine when I'm asleep.

驚醒之後,我發現又是同一個夢。

And I will bear my soul in time,

我會及時的忍耐這些靈魂的折磨

When I'm kneeling at your feet.

直到我夢到與妳求婚的那天

 

Goodbye my lover.

再見了我的愛人

Goodbye my friend.

再見了我的朋友

You have been the one.

沒有人可以取代妳

You have been the one for me.

妳已經是我生命中的唯一

 

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.

我墜入了無盡的空虛裡,親愛的妳,我好寂寞。

I'm so, I'm so, I'm so hollow.

妳知道嗎? 我好寂寞, 我真的好寂寞。 

   
评论
热度(1)
期中狗先忙一下
© 石楠的顏色 | Powered by LOFTER